TCV Installationstechnik - Winterswijk

Individuelle Wartung oder lieber ein Service-Abonnement?


De gemiddelde kosten van een losse onderhoudsbeurt van een CV-Ketel liggen zo rond de € 145,- incl btw. Deze prijs is opgebouwd uit voorrijkosten (reistijd), de verplichte registratie van de installatie in ons systeem volgens de Gasketelwet en het arbeidsloon van de monteur tijdens het onderhoud.

Daarbij moet je ook altijd kosten rekenen voor onderdelen die periodiek vervangen worden. Denk hierbij aan een pakking en sensoren in de CV-Ketel.

Als er ooit een probleem aan de CV-Installatie is dan zul je bovenstaande kosten natuurlijk ook weer moeten voldoen bij bezoek van een monteur op locatie.

Voordeliger bij ons is tegenwoordig om vaste klant te worden met ons Service abonnement. Wij nemen de administratieve kosten van het registreren van de installatie voor ons, in ruil voor een commitment van onze klanten voor de lange(re) termijn. Naast dit prijsvoordeel, heb je t.o.v. een losse onderhoudsbeurt, ook direct de zekerheid van onze hulp bij storingen of andere CV- gerelateerde problemen.

Bijkomende voordelen om ons Service abonnement te kiezen: Geen voorrijkosten, de eerste 30 minuten werkzaamheden altijd gedekt (zie onze voorwaarden voor uitzonderingen) en zelfs in de drukke stookperiode verzekerd van hulp binnen korte tijd bij een koude klacht, CO-melding of een gas- dan wel waterlekkage in de woning.

Benieuwd of wij ook jou van dienst kunnen zijn? Vul even het formulier onderaan deze pagina in en wij laten zo snel mogelijk van ons horen.

Hoe gaat het in zijn werk als je het formulier in hebt gevuld?
  • Nachdem Sie das Formular auf dieser Seite ausgefüllt haben, senden wir Ihnen per E-Mail einige Fotos der Installation zu. Wir werden eine visuelle Inspektion durchführen und Ihnen den Kostenvoranschlag für unser Service-Abonnement zusenden.
  • Na ondertekenen ontvangt u een voorkeursdatum voor de inspectie op locatie + de eerste onderhoudsbeurt (zie voorwaarden voor uitzonderingen). De kosten voor dit bezoek zijn €95,- inclusief btw, exclusief onderdelen.
  • De CV-Ketel onderhouden en goedgekeurd na deze afspraak? Nu ben je v/a slechts €9,65 inclusief btw klant bij TCV, verzekerd van onze service als je deze nodig hebt!
Solarzellen in der Sonne

Die 2 Möglichkeiten:

Kies bij ons voor een losse onderhoudsbeurt óf het Service abonnement:

Met ons Service abonnement (v/a €9,65 per maand) op zak, heb je naast het jaarlijkse onderhoud ook recht op hulp, zo snel als wij die kunnen leveren. Dit betekent vaak dezelfde- of de opvolgende dag al! Zou het deze winter net zo druk gaan worden als afgelopen jaren, dan zul jij in ieder geval nooit te lang in de kou hoeven blijven zitten.

Kies je voor los onderhoud (v/a €145,- incl btw) , dan kan dit natuurlijk ook. Het risico hierbij is dat als je ons nodig hebt bij een storing of lekkage,  je wellicht niet zo snel  geholpen bent als iemand die dezelfde melding doet en en wel het Service abonnement heeft afgenomen bij ons.

Om een beeld te schetsen van de gemiddelde CV-Ketel hebben wij hieronder de levensloop met bijhorende, veel voorkomende problemen voor je onder elkaar gezet:

Alter des Kessels;

Was ist an Problemen zu erwarten?

1 - 2 Jahre
Normalerweise keine.
3 - 4 Jahre
Verschmutzter Wärmetauscher.
Die Brennerdichtung kann aushärten und durchbrennen.
Isolierplatten können beschädigt werden, was zu einer Brandgefahr führt.
5 - 6 Jahre
Defekter automatischer Entlüfter.
Es kann zu Leckagen kommen, die zum Rosten von Kesselteilen führen.
7 - 8 Jahre
9- 12 Jahre
12 - 15 Jahre
Verschmutzter Lüfter und Luftdruckschalter.
Fehlfunktion des Ausdehnungsgefäßes; Gefahr von schwerem Wasseraustritt.
Störungen am elektronischen Teil des Kessels.
Sichtbarer Abgasaustritt auf Undichtigkeit (Lippenringe) Kondensatleckage/Rauchgase prüfen.
Der Heizkessel ist zum Austausch fällig. Mit einem neuen energieeffizienten hr-Heizkessel sparen Sie Energiekosten und erhöhen Ihren Wohnkomfort

Was sollte ich noch einmal tun?

Füllen Sie das untenstehende Formular aus und behalten Sie Ihren Briefkasten im Auge!

Wir senden Ihnen eine E-Mail mit Anweisungen für Fotos, die wir von Ihnen erhalten möchten, damit wir uns einen Moment Zeit nehmen können, um die Installation zu beurteilen. Nach Prüfung (und Genehmigung durch uns) senden wir Ihnen den Kostenvoranschlag zur Unterschrift zu.

Sobald wir dieses von Ihnen erhalten haben, vereinbaren wir mit Ihnen einen Termin für die Inspektion und die anschließende Wartung.

Sie sind sich nicht sicher, wie Sie Fotos senden sollen? Teilen Sie uns dies in der Antwort auf die erhaltene E-Mail mit und wir werden Sie persönlich kontaktieren, um Ihnen zu helfen.